Skocz do zawartości

Kilka problemów


Marcin.exe

Rekomendowane odpowiedzi

Czyś czyś

 

 Przejdę od razu do rzeczy.Na serwerze jest plugin, który pokazuje gdzie zginął ktoś z drużyny lub gdzie leży bomba, niby spoko ale problem jest taki że plugin zdradza gdzie jest ostatni TT który ma bombe co jest słabe xd Generalnie plugin nie dość że jest niepotrzebny bo i bez tego da się grać to jeszcze sprzedaje gracza 😄

 

Kolejny problem to ?plugin? nie wiem czy to plugin, nie znam się ale chodzi o antyspam, na czacie nie da się napisać na jakiej się gra rozdziałce bo serwer czyta to jako spam 😧

Nie mówię żeby wyrzucić ten plugin, ale no może inaczej ustawić?

 

No i kolejny problem dotyczy sklepsms, niestety znowu nie działa, czasami działa, i uda się komuś kupić tego vipa, a czasami nie działa totalnie. Dzisiaj z tego co patrzyłem nie działa. Dużo osób narzeka na ten problem bo nie mogą sobie kupić tej usługi, więc fajnie jakby działał 😄

 

Następna rzecz, jest też plugin, który blokuje bombsite B jeśli nie ma 5 graczy po stronie CT, otóż nie zawsze on działa, często można zaplantować pake przy 4 CT. Tak, wiem że podczas rundy może być 5, jeden wyjdzie w trakcie rundy więc czasami uda się  zaplantować przy tych 4 CT, ale nie raz nie ma od początku rundy 4 ani 5 ct a bombsite B i tak działa

także słabo, fajnie jakby się to dało jakoś ogarnąć.

 

A no i jeszcze bym zapomniał, mianowicie skiny. Gracze bez vipa na start mają narzucone skiny, nie mogą ich wyłączyc bo nie mają kupionego vipa, a nawet jesli chcieliby kupic, to nie kupią bo nie dziala xd w każdym razie, zrobić cos zeby zwykly gracz nie mial narzuconych skinów na bronie.

Jak już jestesmy w temacie skinów, to po 23 jest on darmowy, i wszystko smiga niby ale ten vip po 23 nie daje dostepu do skinow, nie wiem czy taki byl zamysl czy to nie dziala po prostu 😛

 

No i to chyba tyle, może o czymś zapomniałem, jeśli tak to można dopisać problemy zauważone przez ludzi którzy grają na DD2 🤠

 

  • Lubię to! 2