Opis błędu/problemu: Nowe klasy i nie tylko
Dodatkowe informacje (kiedy, jak, gdzie): Tu na Cod modzie
Załączniki (*jeżeli są):
Nie wiem ale wydaje mi się, że to jakieś przeoczenia, ale nowe klasy są zrobione źle, a do tego stare zostały tak jak miały być:
Medyk- Czemu ma tą zjebaną broń jak powinien mieć sg552
Lekki Snajper- Miał mieć m4, a nie jakieś niewidzialności inne 1/3 to miał być snajper ale ze scoutem i bronią
Nieśmiertelny- na dość, że chłop ma 6 sekund nieśmiertelności to jest 5+ dmg z AK XD To chyba żart, grałem na różnych codach i jeśli już była taka klasa to miała UZI i na pewno 0 dodatkowego dmg z niej.
Ninja- Pierwszy raz widzę, aby ninja miał 1/1 z noża, przecież to robi z niego Komandosa na sterydach, Nie rozumiem czemu nie ma 1/2 i DGL.
Replikant- Ta klasa powinna mieć mp5 3 repliki i nic więcej. Nie wspomnę już o blokadzie replik, że niby dlatego, aby można było przejść, a i tak się między nimi nie da. Do wywalenia.
Teleporter- AK + teleport na nożu, a nie jakieś odradzania się i 3 teleporty, powinien mieć nieograniczoną ilość tego.
Wojskowy- Wspomnę tylko, że to takie wsparcie ognowe na sterydach, tylko nie wybucha XD
Wybacz Przemku, ale widzę jedno:
Słuchasz tego co Ci Happy. CS 1.6 napisze, bo sam ewidentnie nie masz doświadczenia w cod modach, ale sam mógłbyś obczaić inne cody, nie zasłaniać się "unikatowym codem" i pewnych rzeczy nie zmieniać.
A już na pewno odpuścić sobie TMP i dawanie m4 każdej klasie jakby od tego zależało czy serwer będzie grywalny.
Bo dla mnie w tym momencie po tych zmianach grywalny nie jest 🙂