Skocz do zawartości

Hey :)

B1z0N

Rekomendowane odpowiedzi

Wita Was Bi4Ly*B1z0N [R0cky*Ramb0], nazywam się Dawid, jestem elektrykiem z Chorzowa, rocznik 89. Przez całe życie (jakieś  17 lat), grałem w Medala (MOHAA). Po takim czasie miałem takiego skill-a, że często gęsto wyrzucali mnie, bo myśleli że mam kody. życie ;/ (Jak ktoś kojarzy mapę 'Stalingrad' to potrafię wejść na dach, bez kodów ;p). Teraz zmieniłem grę na CS 1.6 i gram z Wami już nie cały rok. Na samym początku byłem botem ;p i często za to wylatywałem, a że fajny server to zmieniałem nicki i grałem z wami dalej. Dziś mi idzie trochę lepiej, ale nadal nie umie opanować rozrzutu przy strzelaniu, dlatego biegam z deagle-em. Lubie dobrą zabawę i nienawidzę cziterów. Poza pracą sportem i obowiązkami gram w csa ;D Ogólnie kocham tylko strzelaninki, karabin i do przodu ;D  wiec na forum raczej nie będę się udzielał, ale jak już z Wami jestem chciałem się przywitać ;D a że lubiłem mojego byłego szefa, przywitam się z Wami tak jak on ze swoją brygadą ;D Cześć Dziewczyny xD i do zobaczenia w grze ;D Pozdrawiam

PS jeszcze taka prośba dla tych którzy wyrzucają ludzi z servera bo są na spectator, jestem tam jak korzystam z WC!!! nie lubię oglądać innych ludzi jak grają albo nie wiem nie ide na fb czy TV, jak nie gram to wychodzę. Wiec mnie nie Wyrzucaj! Ja stosunkowo zawsze ping mam mały, wiec mną sobie lagów nie poprawisz. A korzystając z okazji Ci którzy mnie wyrzucali, podczas grania, bo trafiłem wam HEAD-A, naprawdę serdeczne pozdrowienia, widać jak bardzo macie małe p3ni5y i dodatkowo życzę wam aby już nigdy nie stanęły xD 

A i co do muzyki na serwie, my się tam strzelamy a nie szydełkujemy wiec proponuję taką muzę :D

• Odpowiedzi 12
  • Dodano
  • Ostatnia odpowiedź

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne dni

Top użytkownicy w tym temacie

• Właściciel

Haha, witam serdecznie! :1f60a:

Zachecam do skladania podan na Admina. :1f60c:

sygna-malina.png

qlU3lUK.gif

• Zasłużony