Skocz do zawartości

Opiekun dd2


GoLdi

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Imię: Denis

Wiek: 36 

Nick: GoLdi / SkandaL / Hells Angels 

Link do banid: https://banid.pl/kto?to=0:1:2921212

Dlaczego chciałbyś zostać Opiekunem?: Od dobrych kilku lat gram na tym serwerze, obecnie jest dużo adminów nowych, mnóstwo ludzi potrzebuje wsparcia no i myślę, że mogę poświęcić trochę czasu u trochę wiedzy z 4maps jak kiedyś byłem opiekunem mam 🙂 Z racji tego, że nie zawsze jest Malina do dyspozyci, to kolejna oosba i podzielenie obowiązków pomoże wszystkim.

Jakiego serwera chciałbyś/chciałabyś zostać Opiekunem: only dd2

Dlaczego akurat ten serwer?: bo gram tutaj cały czas od kilku lat i jestem już z 2-3 lata adminem?

Czy byłeś kiedyś opiekunem?: tak 4 maps razem ze Stevo O

Znajomość amxx i panelu (0-10): 5/6 ale ciągle sięuczę i nie widzę problemu aby dalej czerpać wiedzę od innych

Wsparcie finansowe (TAK/NIE): TAK

Coś o sobie: Mam na imię Denis, niedawno skończyłem 36 lat ( do setki) 🙂  gram w csa od 15-16 roku życia jakoś ...  Z siecią prawie od początku jej istnienia z tego co widzę jestem związany, mam córkę 11 lat, kilka biur w Polsce pracując w finansach ... Lubię dobre kino, sport, no i jestem mistrzem świata w golfa w 2016 roku jako reprezentanat polski 🙂 na kartach historii się zapisałem 🙂 

W tym roku idę na kolejne studia - dla siebie i dla wiedzy którą przełożę w budowaniu jescze lepszych relacji z klientami, współpracownikami i studentami 🙂 od 2 dni mam świetnego wariata w domu Shih tzu 🙂 więc mam dużo czasu na wszystko 🙂  co będę się rozpisywał - chyba mnie większość starej ekipy zna 😉

Odnośnie obowiązków : wypełniłem dodatkowo z komentarzem >>>

Obowiązki Opiekuna Serwera:

 Podejmowanie decyzji w sprawach związanych z kształtowaniem wizerunku serwera. - dobrze mieć wpływ na to jak serwer funkcjonuje i budować dalej atmosferę.

 Nadzór nad adminami serwera, tj. sprawdzanie czy wykonują swoje obowiązki.  - z racji stazu chyba byłbym idealnym kandydatem