Skocz do zawartości

#8 Dylematy


Fan Simp Małej

Rekomendowane odpowiedzi

F3PR2lQ.png

Jesteś złotą rączką i pracujesz w serwisie napraw. Telefon, który dostałeś do naprawy, wymagał tylko włożenia baterii odwrotnie o czym nie wiedział klient.

 

A) Kosisz klienta jak za zboże, bo za głupotę trzeba płacić?

 

B) Nie wystawiasz rachunku i tłumaczysz, na czym polegał błąd? Teraz Twój klient czuje się jak idiota. 

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Dodano
  • Ostatnia odpowiedź

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne dni

B.

Nie każdy jest specem we wszystkim. Ostatnio 2 godziny się głowiłem co mi się popsuło w komputerze - wystarczyło odpiąć i podpiąć z powrotem kartę graficzną. Jakbym nie wpadł na ten genialny pomysł to pewnie bym zabulił z 200 ziko za "naprawę". Trzeba traktować innych tak, jak samemu chce się być traktowanym. 

oanHYvt.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B xD to trzeba by było być chujem hahaha dając A xd

Fototapeta Mroczny las - reWALLution.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Premium+

A

Za dobre serduszko serwis się nie utrzyma

ale Przy B jest haczyk to że nie wystawiasz rachunku to nie znaczy ze nie bierzesz za to kasy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.