Skocz do zawartości

Project Zomboid podbija Steam: nowe życie gry 8 lat po starcie Early Accessu!


Leszy

Rekomendowane odpowiedzi

Project Zomboid dostał na Steamie nowe, lepsze życie. Tytuł, w który grywało średnio po 3 tys. osób jednocześnie, przyciągnął ich ponad dziesięć razy tyle. Wszystko za sprawą ogromnej aktualizacji Build 41.

377987762.jpg


Dostępna od ponad ośmiu lat w ramach Early Accessu na Steamie produkcja Project Zomboid otrzymała nowe życie. Tytuł, który przyciągał maksymalnie do kilku – średnio ok. trzech – tysięcy jednocześnie grających osób, nagle stał się hitem platformy Valve, przy którym w jednej chwili bawiło się ponad 35 tys. graczy. Tym samym survival sandbox od niezależnego studia The Indie Stone awansował na osiemnaste miejsce wśród najbardziej popularnych gier na Steamie.

Project Zomboid podbija Steam; nowe życie gry 8 lat po starcie Early Accessu - ilustracja #1

Project Zomboid podbija Steam; nowe życie gry 8 lat po starcie Early Accessu - ilustracja #2

 

Przyczyn tego trendu należy upatrywać w ogromnej aktualizacji Build 41, która zadebiutowała 20 grudnia i pokryła się z rozpoczętą wczoraj Zimową wyprzedażą na Steamie. W jej ramach Project Zomboid można nabyć za jedyne 36,17 zł.

 

 

Wspomniany patch, którego trailer możecie zobaczyć poniżej, wprowadza sporo usprawnień, m.in. zmiany w zachowaniu zombie i w balansie oraz masę dodatkowych animacji (np. wspinania się, sprintu czy skradania się). Aktualizacja przynosi też sporo nowości, w tym ogromne miasto Louisville, niedostępne wcześniej elementy ekwipunku oraz bronie, poprawiony samouczek, kreator postaci oraz system obrażeń, a także 16-osobowe dedykowane serwery do gry wieloosobowej. Pełną listę wprowadzonych zmian znajdziecie tutaj. Czy to oznacza pierwszy od bardzo dawna duży krok dla Projektu Zomboid do wyjścia z Early Accessu? To dopiero się okaże. Teraz twórców z zespołu The Indie Stone czeka trudniejsze zadanie – utrzymać zainteresowanie graczy. Jeśli jednak deweloperzy nie poddali się po przeszło ośmiu latach pracy – w trakcie których nie brakowało pechowych zdarzeń, takich jak wyciek do sieci wersji alfa gry czy kradzież laptopów zawierających jej oryginalny kod – jest szansa, że „dowiozą” swój produkt na wciąż niezapowiedzianą premierę.

Życie jest zbyt krótkie aby je marnować spełniając marzenia innych innych ludzi ~ OSCAR WILDE

xfEeqYa.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Dodano
  • Ostatnia odpowiedź

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne dni

Top użytkownicy w tym temacie

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.