Skocz do zawartości

OMÓWIENIE ZMIAN W PATCHU 12.22 LEAGUE OF LEGENDS PRESEZON


iku. ツ

Rekomendowane odpowiedzi

  • Premium+

 

PATCH W SKRÓCIE

 

111522_LOL_12_22_PatchNotes_Infographic.jpg

 

Gragas z Kosmicznego rowu, Lissandra z Kosmosu, Nami z Kosmosu, Ornn z Kosmosu, Taric z Kosmosu, Teemo z Kosmosu, Twisted Fate z Kosmosu i Nami z Prestiżu w Kosmosie będą dostępne 17 listopada 2022 r.

Zwycięska Sejuani będzie również dystrybuowana w tym patchu!

 

Dokładne informacje o całym patchu możecie obejrzeć u Nervariena.

 

 

 

POWRÓT CHEMTECHU

 

111522_Patch_12_22_Chem_Drake_v2.jpg

 

CHEMTECH DRAKE

 

 Chemtech Drake POWRÓCIŁ i jest lepszy niż kiedykolwiek! Naszym celem w przypadku nowego i ulepszonego smoka jest zachęcenie do wykalkulowanych, agresywnych zagrań i zachęcenie graczy do walki do końca w celu uzyskania przewagi nad przeciwnikami. Idź na całość lub idź do domu! 

Chemtech Drake : Kiedy Chemtech Drake ma mniej niż połowę zdrowia, zyskuje 33% odporności na obrażenia i zadaje 50% więcej obrażeń. Ten smok zada 100% całkowitego AD + 4% zdrowia celu jako obrażenia fizyczne przy każdym ataku.

Chemtech Buff : Kiedy twoja drużyna zabije Chemtech Drake'a, zyska kumulujące się wzmocnienie, które zapewnia 5% Wytrwałości i 5% mocy Leczenia i Tarcz

Chemtech Soul : Po otrzymaniu Chemtech Soul gracze otrzymają wzmocnienie, które daje im 10% odporności na obrażenia i 10% więcej obrażeń, gdy mają mniej niż 50% zdrowia

 

 

CHEMTECH RIFT

 

 Wraz z nowym smokiem jest nowy Chemtech Rift! Gaz Chemtech, który wprowadziliśmy na Rift w zeszłorocznym przedsezonie, był nieco zbyt toksyczny, aby zapewnić dobrą rozgrywkę, więc zdecydowaliśmy się na bardziej wyważone podejście w tym roku. Teraz, zamiast osiadać na powierzchni, chemikalia Zaunitów przedostały się do Szczeliny, mutując środowisko i wzmacniając każdą z roślin dżungli różnymi efektami. 

Pobudzające owoce Miodowe owoce zostaną ulepszone do Pobudzających owoców i zapewnią zwykłe leczenie oraz dodatkową tarczę, a także nie będą już spowalniać bohaterów, którzy je zużyją

Wybuchowe stożki : Wybuchowe stożki będą teraz eksplodować w jednostkach znajdujących się w ich zasięgu dwa razy dalej

Rozkwit Ognistego Rozkwitu: Scryer's Bloom ulepszy się do Rozkwitu Ognistego Blasku, który ujawni mały obszar wokół rośliny po rozbiciu, oprócz zwykłego stożka w przeciwnym kierunku, z którego został przerwany. Oznaczeni sojusznicy również zyskają na krótki czas prędkość poruszania się w tym kierunku, a odkryte totemy wroga zostaną zmniejszone do 1 zdrowia.

 

ZMIANY W DŻUNGLI

 

 

ZMIANY W OBOZACH DŻUNGLI

 

 Mamy tutaj wiele zmian w dżungli do rozpakowania, więc przejdźmy od razu do rzeczy!

Jedną z największych zmian, jakie zauważycie, jest to, że wszystkie obozy otrzymały własną małą aktualizację wytrzymałości. Naszym celem w tej aktualizacji jest uczynienie obozów w dżungli bardziej inwestycją dla graczy w alei (zwłaszcza we wczesnej fazie gry), utrzymywanie szybkich prędkości czyszczenia przy jednoczesnym zmniejszeniu spowolnienia powolnych graczy poprzez zmianę dps w dżungli na towarzyszy i przeniesienie trochę złota i doświadczenie z samej dżungli w nowe przedmioty z dżungli. Z drugiej strony sprawiliśmy, że Skalniaki stały się mniej wytrzymałym obozem, usuwając 2 Skalniaki, które pojawiły się na Starożytnym Skalniaku, co powinno sprawić, że obóz będzie mniej pochłaniał czas i pozwoli na ciekawsze przemierzanie dżungli we wczesnej fazie gry.

Wprowadziliśmy również sporo poprawek, aby zmniejszyć skuteczność atakowania obozów zarówno przez walczących w alei, jak i wrogich dżunglerów. Zmiany siły czyszczenia po własnej stronie mają na celu przyspieszenie tego, jak szybko dżunglerzy oczyszczają własną dżunglę, jednocześnie zwiększając koszt alternatywny inwazji. Ta zmiana Siły w samoobronie pomoże również stonować bardzo wczesne najazdy i dżunglowanie w pionie, które, choć interesujące i potężne, jest obecnie zbyt zależne od zdolności twojej drużyny do grania wokół ciebie i utrzymywania presji na wczesnej linii. Ponadto nowa zmiana Naznaczenia Śmierci powinna sprawić, że walka w kontr-dżungli będzie mniej karalna. Żeby było jasne, my absolutniechcą kontr-dżungli w grze i uważają, że powinna to być skuteczna strategia dla dżunglerów. Jednak obecny stan kontrdżungli jest o wiele za silny i karzący, co sprawia, że jest to niewiarygodnie nieszczęśliwe doświadczenie dla inwazji, co nie jest idealne do tej roli.

A teraz paragraf tylko dla naszych ulubionych Rift Scuttlers. Wpadnięcie ma dwa kluczowe problemy, które staramy się naprawić: złamanie jego tarczy było przykrym przeżyciem dla dżunglerów, którzy nie byli w stanie tego zrobić, a żywotność bohatera w dżungli zależała od tego, czy twój bohater dotrze do Wpadnięcia do 3:15. Całkowicie usunęliśmy to pierwsze, ale przesunęliśmy czas pojawiania się Wpadnięcia do 3:30, aby pomóc wolniejszym dżunglerom poświęcić trochę czasu na oczyszczanie, podczas gdy szybsi mogą teraz wykonać słodką zasadzkę przed Wpadnięciem.

Ostatnią dużą zmianą do omówienia jest utrzymywanie się w dżungli. Odbieramy uzdrawiającą moc Porażeniu i Grompowi i rozprowadzamy ją po dżungli razem z jej towarzyszami. Gdy weźmie się pod uwagę procentowe obrażenia niektórych obozów od zdrowia przy trafieniu, powinno to skutkować dżunglą, w której tylko kilku bohaterów kończy walkę z niskim poziomem zdrowia, większość bohaterów ma przyzwoitą ilość zdrowia, z którą może pracować, a bohaterowie nastawieni na utrzymanie odchodzą bardzo zdrowy. W końcu, gdyby każdy bohater mógł leczyć jak Warwick, wrodzone utrzymanie Warwicka nie miałoby zbytniej wartości. 

 

POPRAWKI BŁĘDÓW I ZMIANY QOL

 

♦ Naprawiono błąd, który powodował, że wyciszenie moderacji czatu na żywo uniemożliwiało graczom wysyłanie wiadomości do znajomych w kliencie League

♦ Naprawiono błąd, w wyniku którego ponowne kupienie Nocnego Żniwiarza po jego sprzedaży powodowało, że jego efekt przestał działać

♦ Naprawiono błąd Paszczy Malmortiusa/Grubości Steraka, który sprawiał, że jeśli zadano obrażenia większe niż tarcza Linii Życia, tarcza nic nie robiła.

♦ Naprawiono błąd, który sprawiał, że E Syndry pojawiało się jako własna jednostka w podsumowaniu śmierci wrogów

♦ Naprawiono kilka niespójności w opisach Dr. Mundo

♦ Naprawiono błąd, który sprawiał, że podpowiedzi Blitzcranka nie wyświetlały many i skalowania poziomu pasywnej tarczy.

♦ Naprawiono błąd, który powodował, że pasywny wskaźnik W Kalisty był ledwo widoczny w zależności od położenia kamery

♦ Naprawiono błąd, który czasami powodował, że ostatnie tyknięcie R Zaca czasami nie zadawało obrażeń

♦ Naprawiono błąd, który powodował, że Sylas kradł R — ponowne użycie K'Sante, jeśli był w pełnej formie.

♦ Naprawiono błąd, który sprawiał, że K'Sante mógł sprzedawać i ponownie kupować swoje przedmioty, aby znacznie obniżyć szary próg PŻ, będąc w formie All Out

♦ Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekty wizualne niektórych bohaterów utrzymywały się przez pewien czas po uwolnieniu z R Tahma Kencha

♦ Naprawiono błąd Kalisty, który powodował, że zabicie jednostki podczas rzucania Rozprucia powodowało zresetowanie czasu odnowienia Rozprucia

♦ Naprawiono błąd, który powodował, że pasywne oznaczanie Kindred było słyszalne przez mgłę wojny

♦ Naprawiono błąd, który powodował, że E Syndry mogło przemieszczać niepowstrzymane jednostki

♦ Naprawiono błąd, który czasami powodował zawieszanie się klienta po kliknięciu określonych przedmiotów w zakładce Kolekcje

♦ Naprawiono błąd, który sprawiał, że R K'Sante nie usuwało pasywnej tarczy zaklęć Dr. Mundo

♦ Naprawiono błąd, który sprawiał, że dodatkowe obrażenia od ataku R K'Sante nie uwzględniały tymczasowych premii do pancerza i odporności na magię z przedmiotów i run

♦ Naprawiono błąd, który powodował, że Pantheon nie mógł rzucać zaklęć przez kilka klatek po zakończeniu jego R

♦ Naprawiono błąd, który sprawiał, że E K'Sante nie anulowało jego Przywołania, jeśli aktualnie podtrzymywał swoje plecy

♦ Naprawiono błąd, który sprawiał, że włócznia Kalisty była tymczasowo przesunięta na nią, gdy używała Q

♦ Naprawiono błąd, który sprawiał, że K'Sante mógł przekierować/wydłużyć odległość/kierunek odrzucenia W za pomocą Błysku

♦ Naprawiono błąd, który powodował, że Szybkostrzelne Działo mogło zwiększać zasięg skoku Rengara podczas jego superumiejętności

♦ Naprawiono błąd, który sprawiał, że Q Mastera Yi czasami powodowało, że potwory z dżungli atakowały go, ale nie zadawały obrażeń

♦ Naprawiono błąd, który powodował, że R Rell zadawał o jeden impuls obrażeń mniej

♦ Naprawiono błąd, który powodował, że Kula Ahri pozostawała z Viego po tym, jak przestał ją posiadać

♦ Naprawiono błąd, który powodował, że K'Sante E nie aktywował efektów Magicznego Ostrza

♦ Naprawiono błąd, który sprawiał, że mniejsi bohaterowie mogli wślizgiwać się między luki w R Maokaia

♦ Naprawiono błąd, który powodował, że Viego wielokrotnie odtwarzał efekty dźwiękowe Q Strażnika Duchów Udyra po zakończeniu jego posiadania Udyra.

♦ Naprawiono błąd, który powodował, że włączenie ataku automatycznego czasami anulowało zdolności podtrzymywane

 

NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY

 

Space Groove Gragas

111522_Space_Groove_Gragas_Splash.jpg

 

Kosmiczna Lissandra

111522_Space_Groove_Lissandra_Splash.jpg

 

Nami Space Groove

111522_Space_Groove_Nami_Splash.jpg

 

Kosmiczny Groove Ornn

111522_Space_Groove_Ornn_Splash.jpg

 

Taric Kosmicznego Groove'a

111522_Space_Groove_Taric_Splash.jpg

 

Teemo z Kosmicznego Groove'a

111522_Space_Groove_Teemo_Splash.jpg

 

Space Groove Twisted Fate

111522_Space_Groove_Twisted_Fate_Splash.jpg

 

Prestiżowe Nami Space Groove

111522_Space_Groove_Prestige_Nami_Splash.jpg

 

Zwycięska Sejuani

111522_Victorious_Sejuani_Splash.jpg

 

 

  • Lubię to! 2
  • WTF? 1

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • frytA zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.