Skocz do zawartości

Serwer [Losowe Cheaty]


Rekomendowane odpowiedzi

Coś o Tobie: Dobry Wieczór, mam na Imie Daniel, Jestem Właścicielem Serwera RandomSkills, Jeszcze Młody Jestem, ponieważ mam 19Lat i także jestem Nowicjusz jako Właściciel Serwera wiec sie uczę i zapewne będę potrzebować rad i pomocy, Zawsze Ucze mojej Administracji aby byli Pomocni jak i bardzo wraźliw na punkcie Regulaminu Serwera/Discorda, Jestem Aktywny i Pomocny, zawsze jak cos Gracze nie wiedzą lub chcą jakies porady to pomagam z całą Przyjemnością. W przyszłosci Rozwazam za Otwarciem Serwera Nastepnego, Mam drugi Serwer ale nie wiem czy moge o nim Pisać teraz, wieć skupimy sie na jednym.
Inni Opiekunowie: Właściciel: @ Danielek-RandomSkills  Opiekun Narazie nie jest Zarejestrowany
Typ Serwera: FFA
Ilość Slotów: 20
Link GameTracker:https://www.gametracker.com/server_info/51.38.140.169:23048/
Dlaczego chcesz do Nas dołączyć?: Szukam Forum, które bedzie aktywne pod kątem Chatem jak i Tematami, Widze ze Jest Tutaj Milutko i Aktywni są Administratorzy Forum i musze jakoś rozgościć Graczy na Forum bo ciągle się wypytuja o Forum a Teraz coś o serwerze., Serwer jest Popularny, dzieciaki jak i starsi ludzie Próbują wyszukać go na Internecie albo na Youtubie, Jest to Jedyny Serwer Otwarty w Polsce, Miesiecznie wychodzi średnio: 600 osób którzy weszli na Serwer, Serwer jest Nowo Otwarty, Został otwarty pod koniec Lipca a Udostepniony Dla Graczy pod Koniec Sierpnia, Jest Discord Serwerowy, Serwer jak Sama nazwa Mówi są to Losowe Cheaty, to znaczy że co runde Dostajesz Losowe Cheaty takie jak Wallhack, Aimbot, SpeedHack jak I Niewidzialność taki serwer pod kontem Dzieci. Potrzebni sa Ludzie od Moderacji jak i rangi Unban-Team
Kontakt: Steam: https://www.steamcommunity.com/id/ondelicktion Discord: Daniel029#0719 i Forum
Udostępnienie serwera/przepisanie serwera na konto sieci: Tak

Edytowane przez Danielek-RandomSkills
  • Lubię to! 3
  • Ulalala! 1
  • Super! 4