Skocz do zawartości

Opiekun Paintball


GeforceX2230

Rekomendowane odpowiedzi

Imię: Adam

Wiek: 18

Nick: GeforceX2230

Link do banid: https://banid.pl/kto?to=0:1:525982941

Dlaczego chciałbyś zostać Opiekunem?: Grałem często w cs 1.6 za dzieciaka i miałem do tego dryg, jestem kulturalny i zawszę daję ludziom drugą szanse.

Jakiego serwera chciałbyś/chciałabyś zostać Opiekunem: Paintball

Dlaczego akurat ten serwer?: Zauważyłem że nie ma na nim bardzo dużych ilości osób więc postanowiłem że pomogę trochę swoim wolnym czasem oraz doświadczeniem w pilnowaniu by nie było przypadków w których nowi gracze będą się załamywać przez brak kultury innych graczy itp.

Czy byłeś kiedyś opiekunem?: Byłem właścicielem za czasów dzieciaka xD. Za początków czasów forum Ezowiaki.pl

Znajomość amxx i panelu (0-10): 6-10

Wsparcie finansowe (TAK/NIE): Tak

Coś o sobie:
Siema mam na imię Adam mam 18 lat i lubię ludzi. Jestem uczniem 3 klasy liceum o profilu wojskowym z czym wiąże moje hobby militarne oraz wysoki poziom dyscypliny. Lubię czytać książki, jeździć motocyklem i oglądać anime. Za dzieciaka zajmowałem się pseudo zabawą w bycie adminem/właścicielem w czasach gdzie GG to był podstawowy komunikator. Mam w miarę przeciętne doświadczenie w cs 1.6 gdyż iż ponieważ nie grałem w tą gre od 5-6 lat ? Ale to nie stoi mi na przeszkodzie by dać z siebie wszystko na waszym forum/serwie. Z natury jestem osobą miłą i kulturalną, szybko znajduję kolegów. 

 "𝓛𝓾𝓭𝔃𝓲𝓮 𝓴𝓵𝓪𝓶𝓲𝓪 𝓰𝓵𝓸𝔀𝓷𝓲𝓮 𝓹𝓸 𝓽𝓸, 𝔃𝓮𝓫𝔂 𝔃𝓪𝓬𝓱𝓸𝔀𝓪𝓬 𝓽𝔀𝓪𝓻𝔃.

tumblr_miaafdcvPD1s5w098o1_500.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tą chwilę jestem na NIE.

-Time Played - 2.62. 

-Rejestracja - Wczoraj.

-Nikt Cię nie zna. Daj się zapoznać innym, pograj na serwerze dłużej. 

 

  • Lubię to! 1

//

*DEAD* Hrabia Monte Christo :  fryta odjebany  ...
*DEAD* Hrabia Monte Christo :  fryta  odpalona  kurwa  na  1000 procent

//

[VIP] yoroshi ~~ : ten fryta to pojebany co wejdzie to opor.

//