Skocz do zawartości

Witam


GeforceX2230

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko.

po pierwsze to nie jestem szpiegiem z innej sieci, tylko graczem z zapałem do czasów dzieciństwa... Serio ? takie oskarżenia bez podstaw ? Ale dobra, życie. 
Mam na imię Adam mam 18 lat i pochodzę z małej wsi nie opodal Złocieńca-Zachodniopomorskie. Jestem uczniem klasy 3 liceum o profilu wojskowym oraz
moim hobby są wszelkiego rodzaju sprawy militarne. Mam wysoką kulturę osobistą i jestem zdyscyplinowany, moje największe wady to brak chęci do życia
oraz lenistwo 😆 . W przyszłości chciał bym zostać oficerem WP i zarabiać w miarę pokaźną sumę jak na czasy w których żyjemy. W wolnym czasie lubię
zakręcić manetką po szosówce witając się z ludźmi lewą ręką ❤️ oraz uwielbiam poznawać nowych ludzi ( nawet tych z poza granicy ). Znam 4 języki
w tym Polski xD, Angielski, Niemiecki oraz trochę Rosyjski. Zaczepiając trochę temat z pierwszego zdania, byłem w dzieciństwie bardzo podjarany 
cs 1.6 oraz jego społecznością, niestety jak w każdej grze nie ma mowy żeby ktoś dał 12-13 latkowi szanse na zostanie kimś więcej niż graczem 
na serwerze, bez możliwości rozmowy (tradycyjnie mikro +16) lecz niespodziewanie parę osób ze starego forum ( nie przytoczę nazwy bo
reklama nie mile widziana pewnie) zauważyli jakiś potencjał w tym jak się staram i dali temu dzieciakowi szanse, jak zauważyli szybko załapałem 
co z czym się je i otworzyłem własny serwer na którym było max 15 osób w godzinach poza szkolnych. Serwer upadł z braku funduszy a ja 
z płaczem w oczach z niespełnionych marzeń hehe, dlatego postanowiłem że wrócę jakoś na nogi po nowej promocji na steam i przypomniałem 
sobie stare dobre czasy. Mam nadzieje że znajdę tu nowych spoko ludzi którzy może tak jak ja mieli podobną historię albo podobną 
z którą chętnie ze mną się podzielą. Z mojej strony to wszystko.

Dziękuje i Pozdrawiam 
Adam

  • Lubię to! 1
  • Super! 1

 "𝓛𝓾𝓭𝔃𝓲𝓮 𝓴𝓵𝓪𝓶𝓲𝓪 𝓰𝓵𝓸𝔀𝓷𝓲𝓮 𝓹𝓸 𝓽𝓸, 𝔃𝓮𝓫𝔂 𝔃𝓪𝓬𝓱𝓸𝔀𝓪𝓬 𝓽𝔀𝓪𝓻𝔃.