Skocz do zawartości

Czy mogę być opiekunem ?

MaRviN

Rekomendowane odpowiedzi

• Imię: Andrzej
  • Nick: MaRviN
  • Link do banid: Banid.pl | Wyszukaj zbanowanych
  • Dlaczego chciałbyś zostać Opiekunem? A czemu nie ? Mniej więcej znam graczy. Czasami pogadamy, prócz mnie są też starsi gracze, w moim wieku i jest fajna atmosfera. Zdarzy się, że przylezie ktoś kto nam przeszkadza. Wtedy wchodzę od razu tutaj. Kilka razy udało się zgasić pożar 🙂 
  • Jakiego serwera chciałbyś/chciałabyś zostać Opiekunem: DD2#1
  • Dlaczego akurat ten serwer?: Tylko na nim gram 🙂
  • Czy byłeś kiedyś opiekunem?: Tak
  • Znajomość amxx i panelu (0-10):  Znajomość komend amxx: 10 : Znajomość panelu (amxmodmenu) 10/10
  • Wsparcie finansowe (TAK/NIE): Pewnie
  • Coś o sobie: Mam 26 lat (01.09 będzie 27) z zawodu jestem tokarzem. Na codzień pracuje w zawodzie w fabryce turbin, w północnej części polski. Jestem częstym bywalcem Waszego serwera DD2#1. Niegdyś posiadałem swoje serwery a nawet sieć. Doświadczenie raczej posiadam ze swojej działalności jednak dostosuje się, jeżeli tego wymaga sytuacja. Za duży jestem żeby się cieszyć z bana ale ciagle za mały żeby dać frajde tym, którzy czekaj ze mna na specie 😄 

Miłego 😄

• Odpowiedzi 2
  • Dodano
  • Ostatnia odpowiedź

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

- GT brak aktywności na serwerze mało 

- Podanie nie przekonuje

- Brak Aktywności na forum,  głosowanie żadne na serwer 

- Doświadczenie hmm nie wierzę w 10 na 10 amx

Pierw może napisz podanie na Admina a potem na opiekuna ale z takim podaniem to chyba nie ma szans.

Oczywiście na nie 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie