Skocz do zawartości

[#15 NEWS GRY] CSGO 2 - Powrót map z warsztatu


Mrs.Fuksiara

Rekomendowane odpowiedzi

  • Junior Administrator

piateknl.png.240f831a7df0931347f8cf27d0d459ea.png

Dzisiaj odbyła się duża aktualizacja w CSGO 2, która ważyła około 8gb! 
W tej aktualizacji wprowadzono super zmianę, która pozwala nam ponownie korzystać z map z warsztatu!

A to jeszcze nie nie wszystko! 
Nowością jest to, że serwery społeczności będą mogły hostować mapy warsztatowe. 

 

[ROZGRYWKA]

Naprawiono błąd, który ignorował polecenia użytkownika w słabych warunkach sieciowych.
Naprawiono błąd, który powodował, że broń strzelała szybciej niż zamierzono.
Naprawiono błąd, który powodował, że klient pokazywał kilka strzałów dla jednego rzeczywistego strzału.
Naprawiono błąd, w którym gracze nie zachowywali broni między dodatkowymi rundami w dogrywce.
Naprawiono kilka błędów, w których upuszczona broń wypadała z przestrzeni rozgrywki (przyp. red. – poza mapę lub niewidzialne tekstury)
W trybie pierwszoosobowym martwi gracze będą teraz widzieć swoje ciało w miejscu śmieci z uwzględnieniem opóźnienia serwera.
Wdrożono zmianę, która powoduje, że wabiki współgrają estetycznie z dymem.
Granaty dymny mają teraz minimalny czas działania zapalnika, aby zapobiec przedwczesnej detonacji dymu w szczelinach.
Ataki nożem będą teraz traktować wrogów priorytetowo i będą trafiać członków drużyny tylko wtedy, gdy w zasięgu nie będzie żadnych wrogów.
Ataki nożem nie przewidują już efektów obrażeń ani dźwięków.
Ataki nożem natychmiast po zmianie na nóż zawsze będzie zadawał pełną liczbę obrażeń.


[MAPY]

Inferno

Naprawiono przycinanie w  różnych obszarach.
Naprawiono różne mikroszczeliny pojawiające się na mapie.
Naprawiono znikające siatki w skyboxie.
Usunięto ptaki, które często były mylone z nadlatującymi granatami.


[SERWERY]

Dodano parametr “sv_maxuptimelimit”, aby zażądać wyłączenia serwera po określonej liczbie godzin pracy.
Obsługa parametru “sv_maxuptimelimit” w celu losowego wybierania limitu czasu działania na instancję w zakresie np. parametr wiersza “sv_maxuptimelimit 48-72” zażąda od instancji serwera gry samoczynnego wyłączenia w ciągu 48 – 72 godzin poprzez wydanie polecenia “sv_shutdown” na serwerze gry.
Dodano zapisy dziennika uruchamiania serwera gry.
Serwery będą teraz wyświetlać na czasie globalne wiadomości, gdy gracze potwierdzą otrzymanie nowo zdobytych przedmiotów podczas połączenia z serwerem.
Naprawiono błąd pokazujący 100% utratę pakietów natychmiast po połączeniu.
Naprawiono błąd, w wyniku którego ping mógł być bardziej zaniżony niż wynik rzeczywistej ilości pingu.


[INNE]

Poprawiono renderowanie naklejek.
Dodano ilość zwycięstw i potrzebne zwycięstwa do kafelków mapy w menu trybu rywalizacji .
Naprawiono różne błędy skinów i naklejek.
Naprawiono różne drobne błędy interfejsu HUD.
Naprawiono różne błędy interfejsu podglądania przedmiotów.
Naprawiono błąd skina na nogach agenta ‘Trapper Aggressor’.
Poprawiono wydajność animacji graczy na kliencie i serwerze.
Zmieniono kanister granatu dymnego na materiał chromowany.
Opcja ‘Zwiększ kontrast gracza” nie ma już zastosowania do martwych graczy.
Dostosowano wartość progową głosu mikrofonu.

 

 

 

A Tobie co najbardziej podoba się w nowej aktualizacji?

 

/cs2

  • Lubię to! 3

12MAPS/FFA
193.33.176.51:27085

sygnatura.png.0e98c281082ca3e0b73c266b6b5121d9.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.