Skocz do zawartości

[#3] Bohaterzy od A do Z - Ancient Apparition


xavjer

Rekomendowane odpowiedzi

spacer.png

 

spacer.png

 

 

Krótka biografia:

Kaldr, zwany Ancient Apparition, to emanacja zimnej, bezkresnej pustki spoza czasu, przenikająca nasz świat.

Uwodzi swoją postacią, ale jest tylko nikłym echem prawdziwego wiecznego Kaldra.

Niektórzy wierzą, że wraz z upływem czasu kosmosu, jego moc będzie rosła, aż stanie się nie do ogarnięcia.

Jego lodowaty chwyt zamarza wszelką materię, a jego obecność oślepia światłością nie do zniesienia. Staje się więcej niż tylko duchem!

 

Opis postaci:

Atrybuty:

Strength_attribute_symbol.png.2941659c103c7db64d85c04fe81ef6e9.png 20 + 1.9 co poziom

Agility_attribute_symbol.png.f7633c2c8ec1570c3f4e72cd7ec434c4.png 20 + 2.2 co poziom

Intelligence_attribute_symbol.png.a8cd0bd7d910c157d8aabee4c895c318.png 23 + 3.1 co poziom

 

Główny atrybut:

 Intelligence_attribute_symbol.png.a8cd0bd7d910c157d8aabee4c895c318.png - Inteligencja

 

Role:

Filter_support_icon.png.3dd4347d0d2db169faba18c4997ee6ac.png.7eda376a6f828b53faa370f74db28558.png - Support

Filter_disabler_icon.png.9a673c7e24cfb9659fb9bd90b24ad737.png.7e9f1e5b32ed01aa53e924c43f3bc53e.png - Disabler

Filter_nuker_icon.png.d67c3330cee4c50e19b0830c6766f7de.png.69060aee75088d83c8547e8e025f3b2e.png - Nuker

 

Bazowe wartości ataku:

Rodzaj ataku - ranged.png.622d16c226dc3e216009a1f0757fa49e.png (dystansowy) 

 Obrażenia -  44 - 54

Czas ataku  - 1.7 s

Zasięg  - 675

 

Bazowe wartości obrona, ilości zdrowia oraz many itd:

Pancerz - 2.3 

Odporność na magię - 25%

Maksymalne zdrowie -  560 + 2.2 regeneracji na sekundę

Maksymalna mana - 351 + 1.1 regeneracji na sekundę

 

Bazowa mobilność:

Szybkość ruchu - 285

Współczynnik tempa obrotu - 0.6 (0.175s, aby obrócić się o 180 stopni)

Zasięg wzroku - 1800(dzień) / 800(noc)

Wielkość kolizyjna(blokowanie się o elementy mapy, potwory, bohaterów etc.) - 27

 

 

Opis umiejętności:

 

spacer.png

 

COLD FEET

 

Umiejętność: Wskazana jednostka

Działa na: Wrogie jednostki

Ignoruje niewrażliwość na czary: Nie

Można rozproszyć: Tak

Typ obrażeń: Magiczne

 

 

Kaldr rzuca lodową klątwę na wroga, która z czasem zadaje obrażenia, lecz może zostać usunięta, oddalając się od miejsca nałożenia.

Jeśli przeciwnik pozostanie w obszarze działania przez 4 sekundy, zostanie ogłuszony i sparaliżowany przez zimno.

 

Promień: 400/475/550/625

Czas trwania ogłuszenia: 15 s

Obrażenia na sekundę: 30/50/70/90

Dystans do przerwania: 715

CD: 15/13/11/9 

Koszt many: 110/115/120/125

 

spacer.png

 

ICE VORTEX

 

UMIEJĘTNOŚĆ: Wskazany punkt

IGNORUJE NIEWRAŻLIWOŚĆ NA CZARY: Nie

MOŻNA ROZPROSZYĆ: Nie

PROMIEŃ: 300

 

Tworzy wir z lodowej energii, który zadaje obrażenia, spowalnia i zwiększa zadawane przez magię obrażenia wrogom w swoim zasięgu.

 

SPOWOLNIENIE: -16%/-19%/-22%/-25%

ZWIĘKSZENIE OBRAŻEŃ OD MAGII: -16%/ -19%/-22%/-25%

OBRAŻENIA NA SEKUNDĘ: 12/18/24/30

CZAS TRWANIA: 6/8/10/12

CD: 10/8/6/4 

Koszt many: /40/50/60/70

 

 

 

 

spacer.png

 

CHILLING TOUCH

 

Umiejętność: Wskazana jednostka

Działa na: Wrogie jednostki

Ignoruje niewrażliwość na czary: Nie

Można rozproszyć: Tak

Typ obrażeń: Magiczne

 

Wzmacnia ataki Ancient Apparitiona zwiększonym ich zasięgiem, dużymi obrażeniami magicznymi i spowolnieniem ruchu.

 

Obrażenia: 40/80/120/160

Spowolnienie ruchu: 100%

Czas trwania spowolnienia:  0.7/0.8/0.9/1

Premia do zasięgu ataku: 60/120/180/240

CD: 12/9/6/3 

Koszt many: 30/40/50/60

 

 

Umiejętność posiada ulepszenie za pomocą Aghanim`s Scepter

 

spacer.png

 

Zdejmuje czas oczekiwania oraz redukucje koszt many o 50%

 

 

 

spacer.png

 

ICE BLAST

 

UMIEJĘTNOŚĆ: Wskazany punkt

IGNORUJE NIEWRAŻLIWOŚĆ NA CZARY: Tak

MOŻNA ROZPROSZYĆ: Nie

TYP OBRAŻEŃ: Magiczne

 

 

Wystrzeliwuje znacznik na pole bitwy, który wymaga ponownego aktywowania, aby wybrać obszar ataku, który zadaje obrażenia eksplozją gradu.

Im dalej znacznik, tym większy promień eksplozji.

Wrogowie w zasięgu wybuchu lub dotknięci przez lecącą kulę lodowego gradu otrzymują odmrożenia, zadając im obrażenia okresowe i blokując regenerację zdrowia.

Gdy zdrowie jednostki z odmrożeniami spadnie poniżej określonej wartości procentowej, ginie natychmiast.

 

OBRAŻENIA: 250 / 325 / 400

CZAS TRWANIA ODMROŻEŃ: 10

OBRAŻENIA NA SEKUNDĘ OD ODMROŻEŃ: 12,5 / 20 / 32

PRÓG NATYCHMIASTOWEJ ŚMIERCI: 12% / 13% / 14%

CD: 60/50/40 

Koszt many: 175

 

Umiejętność posiada ulepszenie za pomocą Aghanim's Shard

 

Aghanim27s_Shard_icon.png.849ac6b5e2125d3a83ae0192dfcb38ca.png

 

Zamraża wrogów trafionych aktualnym poziomem Cold Feet na 60% czasu trwania.

 

DRZEWKO TALENTÓW:

25 LVL

+4% Ice Blast do natychmiastowej śmierci

lub

450 AoE Cold Feet

 

20 LVL

+80 Chilling Touch obrażeń 

lub

+5 s czasu trwania odmrożenia z Ice Blast

 

15 LVL

+300 Cold Feet zasięgu do nie zdjęcia klątwy

lub

-2s czasu oczekiwania na Ice Vortex 

 

10 LVL

+40 Cold Feet obrażeń na sekundę

lub 

+300 Chilling Touch zasięgu ataku 

 

 

Ciekawostka:

 

Prawdopodobnie jako żart z jego imienia, Kaldr często będzie mówić o swoim wieku i duchowej naturze, czasem zachowując się jak starsze istota lub straszny duch.

(więcej nie znalazłem)

  • Lubię to! 1

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Dodano
  • Ostatnia odpowiedź

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne dni

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.