Skocz do zawartości

UnBanTeam CS 1.6 Kaczmar


Kaczmar

Rekomendowane odpowiedzi

Wymagania:

♣  Aby móc złożyć podanie na UnBan Team, należy mieć ukończone minimum 17 lat. +

♣  Wymagany STEAM. +

♣  Trzeba mieć minimum 50 postów. +

♣  Brak aktywnych warnów na koncie. +

♣  Być aktywnym na forum. +

♣  Brak konfliktów z użytkownikami forum.  +

♣  Brak rang na innych forach. +

♣  Posiadanie sporo wolnego czasu. +/-


Wzór:

Nick: Kaczmar

Wiek: 20

Data rejestracji na forum: 12 Sierpnia 2024

Ile spędzasz dziennie czasu na forum?: Staram się spędzać około 1/2 godziny dziennie na forum.

Doświadczenie w ocenianiu: Zdarzyło mi się kilka razy pełnić funkcję UBT, mam trochę doświadczenia w tym temacie. W każdym razie, nie jestem w tym zielony. 

Czy obsługiwałeś wcześniej AMXBANS/SOURCEBANS?: Obsługiwałem zarówno SourceBans jak i AMXBans.

Byłeś(aś) wcześniej banowany(na) na forum lub serwerze?: Nigdy nie byłem. 

Dlaczego ty?: Mój staż na forum nie jest zbytnio długi, lecz chciałbym spróbować swoich sił na tym stanowisku. Cechuje mnie bezstronność, bezkonfliktowość, uprzejmość i pozytywne nastawienie do ludzi. Zawsze staram się i chce pomagać innym, jeśli ktoś potrzebuje pomocy, może się do mnie śmiało odezwać, bo służę pomocą. Uważam, że moja kultura osobista oraz słownictwo są na wysokim poziomie. Jestem sumienny, pracowity, aktywny, odpowiedzialny i spokojny. Zważając na moje doświadczenie, para rąk do pracy zawsze się przyda. Zawsze przykładam się do powierzanych mi obowiązków i wykonuję je tak jak należy. Bardzo ciężko wyprowadzić mnie z równowagi bądź sprowokować. Nie reaguję na zaczepki ze strony innych użytkowników. Jestem osobą pracowitą, przyjazną dla użytkownika, wszystkich traktuję jednakowo i nikt nie jest na ustępstwach.