Skocz do zawartości

- ZBANOWANY - Masakra


A~S~

Rekomendowane odpowiedzi

Twój nick: A~S~

Serwer: 3 mapy 

Data bana: 9 godzin temu 

Wycinek z konsoli: brak zbanowany jestem po prostu

Screeny, lub demko (spakowane w paczkę .rar i wrzucone na hosting): nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Junior Administrator
20 minut temu, Malinaa. napisał:

@hanq6 oraz @vequu jak będziecie mieć czas, to ocencie: 

dzięki. ;)

Dobra to i ja sie wypowiem.

Dzięki Malina że nie zamykałaś.
Widząc, że ciągle się kłócą nie które osoby i As dociera swojego. Sama popatrzyłam te demka a więc nawet troszkę rozpisałam. Mogę sama się mylić ale sama jestem początkującym adminem i trochę już widziałam aimów, wh itp. Został tutaj posądzony o No-recoil.

Demko mirage

-11:29 - normalna akcja - próbował pestkować w afka (nic nie widzę)
- 20;21 - gościu słyszał kroki bodajże 3 od prawej z apartów tupał i za sobą kroki. Więc normalne. - Kampi


Demko dust2


- 3:07 Nie wiem czy dobrze widać ale gościu zastrzelił i uciekl xd zrashowal i sie wycofał - Wygląda to podejrzanie ale w sumie zobaczcie zwolnione tempo
- 03:45 - miał lekko rozrzut po strzale. To nic nie znaczy. Większość osób tak ma. Nie trzesie wam się ręka ? - Również podejrzane. Aczkolwiek dla mnie norma. Widać to czasem u innych graczy.
- 5:25 6:00 13:46 - Nie wiem co wy tam widzicie ale ja normalne full - auta xd Mogę się mylić.

Demko AS - ostatnie - Tutaj możecie się bardziej przyjrzeć moim zdaniem. Bo koledze dziwnie celownik chodził. Chociaż w sumie trochę walił full-auto.

03:15- No tutaj przyznam, że mnie bardzo zdziwiło jak strzela.
05:35- 6:08 - Troche dziwne strzały. Aczkolwiek można to też uznać za pestki.

Mój wniosek: