Skocz do zawartości
ZMIANA PAYPALA SIECI! PROSZE NIE ROBIC NA STAREGO WPŁAT. ×

Niewidka dla adminów


nirray

Rekomendowane odpowiedzi

Proponuję wgrać na serwer https://amxx.pl/topic/2410-invisible-spectator-ver-pl/.

Czasami cheaterzy gdy widzą jak admin siedzi na spect wyłączają wspomagacze, a gdy tylko zaczną grać włączają. Myślę, że to się przyda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem czy to dobra opcja. Jak zawodowy czter to i tak będzie się dobrze krył - czy jest admin, czy go nie ma.

A jak jest admin z dobrym okiem to niewidka nie będzie mu potrzebna do wyłapania haxów. Takie trochę zbędne moim zdaniem :P

 

Nie znam się, dlatego pytam - nie będzie to obciążało w jakiś sposób serwera/ów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem jak najbardziej na tak. 
Jeśli ktoś kojarzy adminów tych starszych nie nowych typu ja lub Sanczo itp to wyłącza podczas gdy jesteśmy na serwie. 
Bardzo dobry pomysł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ; * napisał:

Czy ja wiem czy to dobra opcja. Jak zawodowy czter to i tak będzie się dobrze krył - czy jest admin, czy go nie ma.

A jak jest admin z dobrym okiem to niewidka nie będzie mu potrzebna do wyłapania haxów. Takie trochę zbędne moim zdaniem :P

 

Nie znam się, dlatego pytam - nie będzie to obciążało w jakiś sposób serwera/ów?

Uwierz to się przydaje, bo tak jak napisał Creating, dużo osób zna adminów i mogą się ukrywać. A co do obciążenia serwera, to myślę, że nie będzie z tym problemu, bo to nie obciąża zbytnio serwera ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to tylko niewidka na spec, przecież nie znikasz całkowicie z tabeli. Więc nawet jeśli znają adminów to i tak będą uważać jak wejdą - nie widzę różnicy :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, ; * napisał: