Skocz do zawartości
ZMIANA PAYPALA SIECI! PROSZE NIE ROBIC NA STAREGO WPŁAT. ×

Regulamin Serwera Only DD2 #2


Malinaa.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

REGULAMIN SERWERA ONLY DD2 #2

 

Grając na naszym serwerze, weź sobie do serca najważniejszą zasadę. Nie bądź chamem. Nie psuj gry innym i po prostu baw się dobrze. 

 

 

REGULAMIN SERWERA:

1. Nie psujemy zabawy innym graczom.

2. Zakaz gry na cheatach tj. SH, WH, AIM itp.

3. Wykonujemy cele mapy.

4. Nie kampimy na respie (resp TT do 1:20).

5. Nie utrudniamy gry kolegom z drużyny.

6. Zakaz używania reconnectu na początku rundy (po smierci, by grać 2x).

7. Na serwerze funkcjonuje info 5s po śmierci, tym samym podawanie informacji o pozycji/ ilości HP innych graczy poza serwerem, jest zabronione*.

8. Nie podpowiadamy na U@.

9. Nie wykorzystujemy bugów mapy/ gry.

10. Nie wchodzimy na tekstury.

11. Nie wyrzucamy paki w niedostępne miejsca.

12. Nie używamy modeli broni/postaci, które znacznie ułatwiają grę.

13. CZAS NA ODWOŁANIE OD BANA WYNOSI 24H (zakaz wchodzenia na serwer z aktywnym banem).

14. Nie krzyczymy do mikrofonu/ Nie puszczamy muzyki.

15. Osoby bez mutacji mogą używać mikrofonu, o ile nie przeszkadza to innym.

16. Na serwerze jest zakaz przyśpieszania na spodochronie, oraz robienia gs/sgs.

17. Zakaz gry na 16 bit oraz software.

18. Nie używamy nicków należących do adminow i innych graczy.

19. Nie wyzywamy/obrażamy innych.

20. Zakaz używania nicków:
- obrażających innych graczy bądź adminów,
- zbrodniarzy historycznych (np. Hitler, Stalin),
- zawierających wulgaryzmy,
- podobnych w znacznym stopniu do nicków adminów.

21. Na serwerze ma panować kultura, zakaz nagminnego przeklinania.

22. Nie zaśmiecamy czatu gry ciągiem znaków bez ładu I składu ,np. sdshuhfdskeufh.

23. Nie reklamujemy innych serwerów, ani sieci serwerów.

24. Nie prowokujemy/ Nie wszczynamy kłótni.

25. GRACZY ZGŁASZAMY POPRZEZ WPISANIE U@ (wpisujemy nick gracza oraz powód zgłoszenia).

26. Jako gracz masz prawo złożyć skargę na innego gracza, pamiętaj jednak, że musisz posiadać dowody.

27. Nie usuwaj demka, które nagrywa serwer i zapisuje w Twoim pliku gry. W przypadku wątpliwości jesteś zobowiązany do wrzucenia demka jako dowód. (demko tak samo jak screeny pakujemy i wrzucamy w pliku .rar).

28. Ban od VAC na steam może być powodem do nie otrzymania UB na naszym serwerze niezależnie od tego w jakiej grze go otrzymałeś.

29. Zakaz używania wszelkich skryptów ułatwiających grę.
30. W przypadku małej ilości graczy na serwerze (8 i mniej) staramy się grać dynamicznie.
31. Kiedy zdecydowana większość graczy nie żyje, staramy się wygrać rundę w możliwie jak najkrótszym czasie (np. będąć w TT nie kampimy/nie chowamy się/nie zwiadzamy mapy na shifcie).

32. Zakaz nadmiernego wykonywania stref, które powodują szybsze przemieszczanie się.

34. Zakaz używania komendy force_centerview.

35. Zakaz spamowania granatami na początku rundy. 

 

 

REGULAMIN ADMINA:

1. Admin ma obowiązek pomagać graczom.
2. Admin ma obowiązek banować gracza gdy uważa, że ten łamie regulamin.
3. Gdy admin nie jest pewny, czy gracz gra czysto to robi mu zawsze 5 SS'ów.
4. Gdy admin zbanuje z powodem: Czitujesz/WH ma obowiązek rozpisać demko.
5. Admin nie może nadużywać say admina.
6. Admin ma obowiązek aktywnie przebywać na forum.
7. Admin ma obowiązek grać na serwerze w miarę swoich możliwości, umownie przyjęto, że minimum 1 godzinę dziennie.
8. Nie ma takich sytuacji, że kolega lub znajomy wysyła SSy adminowi na GG/Skype/Steam po czym admin daje UB. Wszystkie SSy mają być dostarczone na forum.
9. Jeżeli na serwerze jest więcej niż 1 admin to decyzja o zbanowaniu gracza na zawsze podejmowana jest wspólnie.
10. Zakaz jakichkolwiek kłótni między adminami. Problemy te rozstrzygamy na PW (zbiorowy czat steam) lub na forum w Admin Room.
11. Admin musi podać powód slay'a / slap'a / kick'a jeżeli dany gracz będzie tego żądał.
12. Admin ma zakaz banowania osób z taką samą bądź wyższą rangą na serwerze.- wyjątkiem jest nadmierny brak kultury przez admina, używanie wspomagaczy oraz działanie na szkodę serwera.
13. Zakaz Spamowania w skargach.
14. Zakaz nadmiernego spamowania na y@ tekstami np. "cześć", "nie" oraz innymi.

15. Admin nie może sam siebie odbanować, musi poczekać na innego admina, osobę, która opiekuje się serwerem lub kogoś z UBTeam'u.

 

 

SPIS BANÓW:

1. Używanie wspomagaczy tj. SH, WH, AIM, skrypty itp. - PERM
2. Działanie na szkodę sieci serwerów Cs-Maliver.pl - PERM
3. Reklamowanie - PERM
4. Obraza:
- admina - 1-3 h | 1 dzień | tydzień **
- gracza - 1-3 h | 1 dzień | tydzień **
- obrażanie rodziny - PERM
5. Maksymalny dopuszczalny ping wynosi 90, przekraczając go możemy się spodziewać - Kick | 5 min | 30 min
6. Wchodzenie na tekstury - 1 h - 3 h
7. Kampienie (wyjątek CT gdy pilnuje leżącej paki lub TT podłożonej paki) - Kick | 5 min | 30 min | 1 h
8. Utrudnianie gry - Kick | 5min | 30min | tydzień **
9. Nadużywanie mikrofonu - 5min | 30 min | 1 h | 3 h
10. Nie wykonywanie celów mapy - Kick | 5 min | 30 min | 1 h
11. Podszywanie się pod:
- admina - 1 h - 3 h | PERM
- gracza - 1 h - 3 h | PERM
12. Używanie niedozwolonego nicku - Ostrzeżenie | Kick | 5 min | 30 min
13. Oskarżanie innych graczy o grę na wspomagaczach na ogólnym czacie - Ostrzeżenie | Kick | 5 min | 30 min | 1 h
14. Zakaz używania wulgarnych, rasistowskich, ukazujących zbrodniarzy historycznych spray-ów, bądź o tematyce erotycznej - 30 min - 3 h | 1 Dzień
15. Zakaz używania modeli broni/postaci, które znacznie ułatwiają grę - PERM

16. Zakaz robienia reconecta - Kick | 5 min

17. Przekroczenia czasu przesiadywania na respie - kick | 5 min

18. Używanie sgs, gs, przyśpieszanie na spodochronie  - 5 min | 30 min | PERM

19. Nadmierne wykonywanie stref - 5 min | 30 min | PERM

20. Podawanie informacji poza serwerem o pozycji/ ilości HP innych graczy - PERM

21. Używanie komendy force_centerview - PERM

22. Spamowanie granatami na początku rundy - Kick | 5 min | 30 min

* W przypadku stwierdzenia u gracza info z komunikatora i bana z powodem "info z komunikatora" itp, admin, w momencie odwołania, ma obowiązek rozpisać demko (wskazać akcje, na których widać, że dany gracz z takowego info korzystał).

** W przypadku, gdy gracz nagminnie wyzywa innych bądź utrudnia grę i krótsze bany nie skutkują poprawą zachowania może on otrzymać bana na tydzień. 

 

 

Pamiętaj, masz 24 godzin na odwołanie się od bana!

 

Administracja Serwera zastrzega sobie prawo do ukarania/odebrania admina za łamanie regulaminu dla admina.
Administracja Serwera zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

 

Regulamin poprawiony i wzorowany na regulaminie @ cYcUs .

sygna-malina.png

qlU3lUK.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Dodano
  • Ostatnia odpowiedź

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Właściciel

Dodanie pkt. 35. do Regulamin Serwera

35. Zakaz spamowania granatami na początku rundy. 

Dodanie pkt. 22. w spisie banow: 

22. Spamowanie granatami na początku rundy - Kick | 5 min | 30 min

sygna-malina.png

qlU3lUK.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.