Skocz do zawartości
ZMIANA PAYPALA SIECI! PROSZE NIE ROBIC NA STAREGO WPŁAT. ×

Hej, hej, helou!


piekna

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie moi drodzy!

 

Z góry ostrzegam, że jeżeli nie lubisz czytać to zescrolluj sobie ten temat w dół, napisz cześć i chodź popykać na FFA! :D

 

Z tej strony Paula, na FFA bardziej znana jako "piekna ja". Liczę sobie już ponad 18 wiosen. Tak wiem, stara dupa ze mnie, ale co zrobisz. Czas leci do przodu, a młodsza nigdy nie będę :D Z zawodu jestem uczniem Technikum Zawodowego o profilu technik informatyk, lecz bardziej idę w strona grafika niż programisty. Dlaczego? Z lenistwa po prostu :P Mam wiele różnych zainteresowań, ale tymi najważniejszymi są na pewno taniec, informatyka, gra na gitarce (trochę pianinie), anime (Bleach, Naruto), a reszty dowiecie się podczas konwersacji ze mną :D Z natury jestem indywidualistką, preferuję grać sama, ale lubię nawiązywać znajomości, staram się zawsze pomagać ile mogę, mam jako takie poczucie humoru i jestem blondynką xd Do wad można zaliczyć to, że jestem cięta i nie dam sobie w kaszkę dmuchać, a także jestem dosyć bezpośrednia. Niektórzy powiedzą, że to nie jest wada, ale sama się przekonałam, że jednak jest ;d W Kantera pykam już niecałe 8 lat, w Globala grałam z 1,5 roku, do tego dochodzi (hehehehehehhehe) jeszcze Liga Legend i moje 5 lat doświadczenia w niej. No oprócz tego są jeszcze gierki jak Skyrim, Saints Row, GTA, ale o nich nie warto mówić (chyba, że ktoś potrzebuje w czymś pomocy to moje pw stoi otworem :D ). Na sieć trafiłam do Was dzięki reklamie, czyli macie dowód, że jednak ona działa, heh :D Jakie mam plany? No postaram się u Was zostać jak najdłużej. Mogę trochę wnieść na forum, bo mam doświadczenie w każdej randze, więc wystarczy dać mi szansę :P

 

Gratuluję tym, którzy dotrwali do końca. Mam nadzieję na owocną współegzystencję na cs-maliver. Zapraszam także na FFA i OnlyDD2, abym miała sobie na kim topkę polepszać, hihi :D Pozdrawiam cieplutko!

 

See you soon!