s i t m a n Opublikowano 4 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Siemka! Jestem Kuba! Mam 15 lat, na co dzien zajmuje sie Grafiką Komputerową. Mieszkam na Woj. Pomorskim [Słupsk] Gram w CS'a od 5 lat i coś tam potrafie Myśle, że dobrze mnie przyjmiecie! Pjona @Destruktor A i owszem <3 @Malinaa. Dziekuje, myśle, że tak bedzie! Nerwobóle mam gdy baba się nie szanuje Za pieniądze się pierd*li i za nie woli ssać chu*e. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plejsy Babci Jadzi Opublikowano 4 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Hi młody człowieku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DestruktoR Opublikowano 4 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Cześć, czyżby kolejny grafik? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel Malinaa. Opublikowano 4 Września 2017 Właściciel Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Cześć, witam! Długiego pobytu! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalmar Opublikowano 4 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Siemanko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrs.Fuksiara Opublikowano 4 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Cześć czekam na aktywność, grafikę i na podanie! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ania_aka_Tadzio Opublikowano 4 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Siemka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ringo Opublikowano 4 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 oho, konkurencja hejo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...