Skocz do zawartości
ZMIANA PAYPALA SIECI! PROSZE NIE ROBIC NA STAREGO WPŁAT. ×

Siemanko! ;-)


MiczKa

Rekomendowane odpowiedzi

Już trochę minęło odkąd zawitałam na to forum, więc najwyższy czas się przywitać i w małym stopniu dać się poznać D:

Mam na imię Dominika, nienawidzę go, dlatego wolę gdy wszyscy się do mnie zwracają Miczka bądź Mika. Jestem po technikum budowlanym, interesuje się architekturą; mosty, drogi-to jest to w czym czuję się dobrze. Nie mam pomysłu na dalszą przyszłość, zapewne pójdę do pracy, gdyż jestem zbyt leniwa na studia haha xd W cs'a gram od podstawówki, od 2 lat w GO, raczej nie poświęcam czasu na inne gry, bo po prostu mam go zbyt mało, żeby zagrać we wszystko co się pojawi na mojej drodze. Mimo iż jestem osobą rozrywkową i towarzyską nie lubię wychodzić na dyskoteki, lubię poznawać nowych ludzi, choć bardzo się wtedy stresuję, lubię pomagać jeśli wiem jak, z reguły jestem kulturalna, miła i koleżeńska, ale jeśli trzeba, to potrafię taka nie być, potrafię pokazać swoją drugą twarz. hmm, co by tu jeszcze, spotkać możecie mnie na ts, na samym dole, na kanale "PURWISZONY", pod nickiem MiczKa, jestem Juniorkiem, chętnie służę pomocą :) 

 

Miłego dnia wszystkim życzę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Dodano
  • Ostatnia odpowiedź

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne dni

Top użytkownicy w tym temacie

  • Właściciel

Miło mi Ciebie poznac! Mam nadzieję, że trochę u Nas posiedzisz. ;)

sygna-malina.png

qlU3lUK.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie